Powietrzne Kadry
Problem?
Powietrzne Kadry jest świeżo powstałą firmą, nie mylić jednak z brakiem doświadczenia, bo właściciel posiada już swoje portfolio, które potrzebowało właściwego "miejsca". Powietrzne Kadry posiadało już facebook, natomiast aby dotrzeć o szerszej publiczności strona internetowa jest niezbędna, a szczególnie w tej branży. Można się z tym kłócić, ale naszym zdaniem strona internetowa jest wspólnym mianownikiem do innych kanałów przekazu.
"WIDOK Z INNEGO PUNKTU WIDZENIA"
ANALIZA ━━ CELE
Stworzyć stronę internetową, która będzie swoistego rodzaju portfolio oraz wizytówką. Wykorzystać inne kanały przekazy in FB, takie jak YT, Google moja firma.
( 2024)
/001 – portfolio
Projekt nastawiony na funkcjonalne i czytelne portfolio. Aby nie zabierać miejsca na hostingu skorzystamy z google drive.
/002 – pozycjonowanie
Portfolio, które ma służyć jako budowanie wiarygodności będzie wzbogacone o wpisy branżowe. Tekst wykorzystamy pod SEO.
/003 – kanały
Rozbudujemy kanały przekazu o YouTube, instagram, a także google moja firma.
/004 – google
Poprowadzimy wizytówkę google, tak aby zwiększyła nam zasięgi. Wykorzystamy do tego „aktualizacje” w profilu wizytówki.
/005 – logo
Poprawimy obecne logo oraz zaproponujemy takie, które będzie oddawać charakter firmy.
Odrzucone
A szkoda, bo my w tym wypadku preferowaliśmy ten wariant. Widać w nim nawiązanie do nazwy firmy oraz profilu firmy, niemniej jednak wybrane przez klienta nawiązywało bardzo do tego, które posiadał wcześniej.
W sekcji hero strony internetowej jesteśmy obserwowani przez osadzony 3D model drona. Fajny zabieg, dosyć prosty w wykonaniu, a robi pozytywne wrażenie
Rezultat?
Strona internetowa, która robi wrażenie. Jesteśmy zadowoleni z osadzenia 3d drona w sekcji hero, niemniej zastosowaliśmy dość prosty schemat strony, taki w którym każdy użytkownik zapozna się z firmą i zobaczy jej realizacje. W dalszym ciągu pracujemy przy pozycjonowaniu strony, gdyż jest to proces. Wyniki SEO zostaną opublikowane gdy osiągniemy nasz cel👌
MandalaJoga